שר הביטחון סייר בשמי עזה: "חזיתי בתקיפה בזמן אמת"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון סייר בשמי עזה: "חזיתי בתקיפה בזמן אמת"

    שר הביטחון גלנט קיים טיסה בשמי עזה, יחד עם מפקד הטייסת סגן אלוף ש׳. לאחר מכן, שר הביטחון קיים שיח עם הטייסים, הטייסות ואנשי צוות האוויר, וביקר את צוותי הקרקע האחראיים על חימושי המטוסים. בדבריו אמר: "הפעולה בח׳אן יונס תתרחב בקרוב למקומות נוספים, פטריות העשן יכסו את שמי עזה עד שנשיג את מטרותינו". צפו

    צילום: אלעד מלכה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום לטייסת 100 של חיל האוויר בבסיס ״חצור״, וקיים טיסה בשמי עזה, יחד עם מפקד הטייסת סגן אלוף ש׳.

    לאחר מכן, שר הביטחון קיים שיח עם הטייסים, הטייסות ואנשי צוות האוויר, וביקר את צוותי הקרקע האחראיים על חימושי המטוסים.

    שר הביטחון הביע את הערכתו בפני צוותי האוויר והקרקע, והדגיש את חשיבות התיאום בין חיל האוויר לכוחות הפועלים ברצועת עזה לשם השגת המטרות המבצעיות.

    שר הביטחון אמר בתום הטיסה: "ירדתי כעת מטיסה עם טייסת 100, בסיור מעל רצועת עזה. ראיתי את הכוחות פועלים בצפון הרצועה, במרכז הרצועה, בדרום הרצועה, הדברים נראים בצורה בלתי רגילה, חזיתי בתקיפה בזמן אמת של חיל האוויר בדרום העיר עזה״.

    ״הדיוק, איכות הביצוע, התיאום המושלם עם הכוחות, מרשימים מאד. אנחנו פועלים בפעולה עצימה במרחב חאן יונס וזה ילך ויתרחב. פטריות העשן של הטנקים, של התותחים ושל מטוסי חיל האוויר, ימשיכו לחסות את שמי רצועת עזה, עד אשר נשיג את המטרות שלנו ובראשן – מיטוט החמאס והחזרת חטופים לביתם".



    0 תגובות